Eilen oli ihan hiljainen päivä.
Nyt Anopinkielet ja Auringonkukat voivat rauhassa kasvaa isoiksi ja suuriksi; ostin eilen uudet ja laajat ruukut. Kastelukannukin tarttui matkaan, enää ei tarvitse kastella kasveja olutpullo apunani.
Ostin myös mielettömän kameran, jolla olen ottanut mielettömän upeita kuvia ja vähän leikkinyt muokkausohjelmalla. Niistä tuli yllättävän upeita, tosin yksi on varsin friikki tapaus.
Ei mitään erikoista - poden edelleen kurkunpääntulehdusta ja poskiontelontulehdusta.
Jej!
Ps. Viime torstai oli ihana!
perjantai, 1. heinäkuu 2005
Kommentit